Pořád jsme tu pro vás a kvůli vašemu bezpečí jsme udělali pár změn

Pořád jsme tu pro vás a kvůli vašemu bezpečí jsme udělali pár změn


Naši milí zákazníci,

přestože se nás nařízení Vlády ČR tolik nedotkla a můžeme pro vás stále téměř 100% fungovat, pozměnili jsme některé postupy, aby pro vás bylo vše bezpečnější. A taky máme nějaké novinky.

Naši specialisté jsou tu pro vás i z domova

Moc rádi vám po telefonu porovnají dodavatele energií a spočítají úsporu, pomohou najít půjčku, konsolidaci či hypotéku a dát do kupy vaše finance, nebo vám vyberou výhodnější tarif, internet či TV. Tak využijte toho, že na to máte teď čas a klid.

K poradci ani na pobočku do banky nemusíte

Abyste nemuseli opouštět bezpečí svého domova, vyjednali jsme pro vás u našich partnerů vzdálené online konzultace. Všechny věci, které tedy nevyřešíte s naším specialistou, můžete probrat na virtuální Skype schůzce nebo po telefonu přímo s finančním poradcem či kolegou z banky.

Už společně něco řešíme? Všechno platí

Kvůli pandemii ani jejím následkům se pro vás vůbec nic nemění. Pokud s námi například řešíte smlouvu na levnější plyn, elektřinu či tarif, stále vám garantujeme domluvené ceny i podmínky a stejný zůstává i postup, na kterém jsme se společně dohodli. Pokud by se to změnilo, budeme vás včas informovat telefonicky nebo e-mailem.

Posíláme vám balíček poštou? 

Česká pošta stále funguje, ale ve většině případech přešla na bezkontaktní doručování. Nečekejte proto, že na vás zazvoní pošťák, váš balíček nejspíš poputuje rovnou do vaší schránky (pokud se do ní vejde), nebo na pobočku pošty. Tam si ho můžete vyzvednout kdykoliv ve všední dny od 9:00 do 16:00 hodin. Pro seniory nad 65 let je otevřeno od 8:00 do 10:00.

138 poboček České pošty, kde nejsou přepážky chráněny sklem, je úplně zavřených. Seznam zavřených poboček najdete v Aktualitách na webu České pošty.


Co když k vám má přijet kurýr nebo technik? 

Kurýrní společnosti, které využíváme my i naši partneři, zavedli přísná bezpečnostní opatření. Všichni kurýři, které za vámi posíláme, nosí roušky i ochranné rukavice, stejně tak instalační technici. Takže se nemáte čeho bát.

Bude ale skvělé, pokud si prostudujete smlouvu a ostatní dokumenty předem v elektronické verzi, co vám posíláme do e-mailu, a s případnými dotazy se obrátíte na naše kolegy ze zákaznické péče na lince 226 289 029 nebo e-mailu: info@usetreno.cz. Chráníte tím zdraví vaše i kurýra, který u vás díky tomu stráví jen opravdu nezbytně nutnou dobu.

Nakonec prosíme, buďte zodpovědní a dejte nám vědět, pokud jste v nařízené karanténě, protože jste přišli do styku s někým nakaženým nebo jste přijeli z rizikové oblasti. Doručení zásilky i případnou návštěvu technika, kvůli instalaci služeb, s vámi naplánujeme na termín, až vám karanténa skončí. Zdraví především.


Děkujeme, že jste s námi a dávejte na sebe pozor!

Tým Ušetřeno.cz

O
Ondřej is the author of this solution article.

Byla tato odpověď užitečná? Ano Ne

Send feedback
Omlouváme se že nemůžeme býti nápomocni. Pomozte nám, prosím, vylepšit tento článek vaší zpětnou vazbou.
Aktuální situace Aktuality Koronavirus Informace pro zákazníky Jak fungujeme